29 Ağustos 2012 Çarşamba

soruyorinsankendine (No:1)

soruyor insan kendine, 
arkadaşlarım olmasa ne olur ?
düşündüğün zaman ne kadar çok arkadaşlıklar harcadın bu hayatta.
kimleri kırdın, kimler seni kırdı ? 
ne yanlış anlaşılmalar yüzünden arkadaşlıkların bitti. 
zaten tek geldin bu dünyaya. 
seni anlayacak insan pek yok çevrende.
ne diye uğraşmıyorsun bitirmemek için arkadaşlıklarını ?
bir süre sonra dinlenmek istiyor insan
yalnız kalmak, sesten, hareketten uzaklaşmak.
arkadaşlıklar birbirlerine birşeyler katabildikleri sürece kalıcıdır insanlar arasında.
öyle olmasa ne farkı kalır ki kendi kendine konuşmaktan.  
...
nice arkadaşlıklar bitirdim.
nice insanlar tanıdım nicelerini gördüm. 
arkama dönüp baktığımda gidenler için bir kez bile "keşke" demedim.
...
yoruldum artık. 
yine aynı terane.

Hiç yorum yok: