20 Eylül 2012 Perşembe

Fakültenin son yılında...(1)


son sınıfa geçmemle birlikte " okul bittikten sonra ne yapacağım ?" sorusu omuzlarıma yük olarak binmeye başlamıştı bile...

yorucu beş yılın ardından kalan bir yıl çantada keklikti benim için. 

eğitimi zor diye derecelendirebileceği fakültemde boş vakit bulup değerlendirmek çok büyük bir şey bizim için.

böyle bir durumda özellikle yıl sonu balosu öncesi aldığım kiloları vermem gerektiğinin farkına varır oldum. 

depoda duran bisikletimi tekrardan bir bakım yapmam gerektiğini düşünüyorum. 

kampüs ile ev arası yaklaşık 5 km bir mesafe bisikletle sabahları 13-14 dakikada katedilebiliyor. 

lk başta beni zorlayacak olmasını bir yana koyarsak, bu hem sağlık, hem ulaşım kolaylığı hem de maddiyat açısından beni rahatlatacak gibi gözüküyor. 

En güzeli böyle olacak galiba...

Kenan Doğulu'nun şarkısında da söylediği gibi
"Bisiklete binelim
Sahilde parkta gezelim
Dünyayı boşverin keyfimizi geçelim
Açık hava sinema Alaska frigo
Kuş misali özgürce kendimize uçalım"


Kuş misali özgürce uçmak dileğiyle...








Hiç yorum yok: