19 Eylül 2012 Çarşamba

minyatür eşyalar ve güncel bloglar...


Minyatür eşyalar ile ozdenceyhan.blogspot.com adresi ile tanıştım. 

Yaptıkları ile blogunun sürekli güncelleyen özden bey, bir anda benim yapmak istediklerim için bir kıvılcım olmuştu.

Ard arda internette araştırdığım kadarı ile bu hobi ile uğraşan ve bu işten para kazanan onlarca insan var. 

Özden abinin özelliği yaptıklarını çok ucuza mal etmesi... 
foreks karton diye isimlendirdiği ve reklamcıların üzerine baskı yaptıkları plastik-karton karışımından oluşan foreks karton, çalışmalarının temelini oluşturuyor. 

Bana yol gösteren blogları paylaşmak istiyorum.
  1. ! ♥ Küçük Şeyler - Minyatür, Hobi ♥ !
  2. Lilimini Hayal Atölyesi
  3. Petitplat Handmade Miniature Food
  4. Stello's Mini Stuff
  5. Miniaturas Y Manualidades
  6. Made By Özlem Akın

4 yorum:

chat dedi ki...

Hep merak etmişimdir ama bir türlü fırsat bulupta girişemedim şu işe.

orcundurak dedi ki...

küçük bir bütçe ile başlamak en iyisi ... boş vakitleri değierlendirmek için çok güzel bir fırsat ama bir türlü cesaret edip gidemedim şu foreks kartonları mağazalardan istemeye :)

Evden Eve elitoğlu dedi ki...

istanbul evden eve nakliyat

istanbul evden eve

istanbul nekliye

istanbul evden eve 

istanbul evden eve nakliye</

Blogger dedi ki...

eToro is the #1 forex broker for newbie and pro traders.