5 Haziran 2013 Çarşamba

otobiyografi (1)


Üniversitenin bitmesine bir aydan kısa süre kaldı. yine birşeyler karalamak geldi içimden. bir yandan kahvemi yudumlarken başlıyorum yazımı yazmaya.
Altı yıl önce elinde sadece iki valiz eşya ile gelen orçun'un üniversite macerası olacak bu hikaye...
bir eylül ortasında yola çıktım bursaya doğru.
bilinmezliğe giden bir yoldu benim için bursa.
18-19 yaşına kadar sadece ailesi -düğün, nişan ve bilimum aile eğlencelerine- ile şehir dışına çıkan ben,
elimde valizlerimde çıktım yola.
geldiğimde sadece yurda gideceğim otobüsün numarasını biliyordum ve daha öncesinde kayıt gününde tedarik ettiğim otobüs biletim ile bindim otobüse. Allahtan kayıt günü yurtların son durakta olduğunu öğrenmiştim.
İlk günler, haftalar, aylar sudan çıkmış balık gibi hissetmenin ne demek olduğunu anladım.
özgürdüm.
aileden uzaktım ve sadece telefonla iletişimi sağlıyordum. herşey benim kontrolümdeydi. mikro ekonomim vardı kendime göre. haftalık yatıyordu param ve onu bir hafta boyunca yettirmem gerekiyordu.
...

Hiç yorum yok: